Anda Tak Tahu Apa-Apa Nak Buat Persediaan Untuk Kahwin? Bahaya Tu, Takut Kekecohan Nanti...



Tiada masa untuk membuat perancangan majlis perkahwinan kerana sangat sibuk dengan pelbagai urusan harian; Sibuk nak cari duit lagi..
·        Tiada pengalaman menganjurkan majlis-majlis besar; yela kan, baru 1st time kahwin..
·        Tahu ada banyak perkara yang perlu dilakukan, tetapi anda tidak tahu yang mana satu hendak dimulakan dulu;
·        Perlukan lebih banyak idea-idea menarik yang dapat menghasilkan majlis perkahwinan yang LEBIH "happening"! Tapi kekeringan idea, dan tiada masa..
·        Bertambah tertekan kerana kekurangan modal disebabkan telah silap membeli barang yang tidak perlu hingga berlaku pembaziran?
·        Tidak tahu bagaimana hendak membuat jadual dan "checklist" yang betul tanpa membuang masa melakukan persiapan yang tidak perlu?
·        Terpaksa mengambil cuti berulang kali untuk menguruskan permohonan berkahwin memandangkan anda tidak tahu di mana hendak dimulakan?
·        Pening mengumpulkan saudara mara anda yang sesat semasa dalam perjalanan ke rumah pengantin perempuan?
·        Terpaksa membeli pelbagai majalah dan membuat pelbagai rujukan untuk mendapatkan maklumat yang diperlukan namun kesudahannya anda jadi keliru?
·        Asyik duk pening kepala memikirkan apa yang perlu dilakukan terlebih dahulu dan kat mana nak dapatkan semua perkhidmatan kahwin dengan lebih mudah dan menjimatkan kos?
·        Perlukan sebuah buku yang mengandungi SEMUA panduan dan tip untuk merancang majlis perkahwinan yang menepati citarasa dan bajet anda;
dan jika anda seperti yang dinyatakan di atas, sila...